2 Nisan 2012 Pazartesi

Son Sigaram


Son sigaram
ve duman...
duman mı?
hayır hayır! benim semaya yükselen
ve benim
içinden sigaraların birer birer alındığı o boş paket
ve yine benim içinden aşk kırıntılarını aldığın
o kişi
benim seni deliler gibi kendi gibi seven
evet doğru "seni seviyorum"
sana muhtacım eriyip su olmak için
güneşi bekleyen kar gibi
benim güneşimde gülüşündü
sen gülerdin erirdi o içimdeki kaba duygular
sen gülerdin mutlu olurdum bende gülerdim
ama gözlerine bakarak değil
gözlerini hayal ederek
şimdi diyeceksin ki,
gözlerim güzel mi ki?
gözlerinin güzel olması değil ki
benim dediğim
gülüşün güzel
acı bi gerçek var ki
sen bana gülmüyorsun
peki ben mutlu olmuyor muyum?
oluyorum tabi
seni sevebilmek bile güzel aşık olabilmek
senin olabilmek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunun hakkındaki düşüncenizi paylaşır mısın? :)