19 Ocak 2013 Cumartesi

Mutluluğun Formülü


Mutluyum çünkü düşünüyorum
Mutluyum çünkü düşünmüyorum
Mutluyum çünkü seviyorum
Mutluyum çünkü yalnızım
Mutluyum çünkü nefes alıyorum

Mutlu olmak için birçok sebep var

Mutsuzum çünkü düşünüyorum
Mutsuzum çünkü sevilmiyorum
Mutsuzum çünkü yalnızım
Mutsuzum çünkü mavi balinalar ölüyor
Mutsuzum çünkü kar çok soğuk

Mutsuz olmak içinde. Bense mutluyum hemBelge1de delilircesine. Ben gidip bu bardak dolu mu boş mu demiyorum çünkü o bardağı görüyorsam susamışımdır ve yarım bardak suyu içerim. Tıpkı insanlarda bu bardak gibidir. Ben insanları görürüm çünkü onlara ihtiyacım vardır benim. İhtiyacım var benim onların sevgisine. Onları görürüm çünkü beni sevmelerini isterim. Ya da ne bileyim onların hayat tecrübelerinden faydalanmak isterim bu yüzden görürüm onları.
Ben görmem bana çıkar sağlamayan insanı. Hayatta hiçbir amacı kalmamış, maddi veya manevi hiçbir çıkarımımız olmayacak biriyle benim ne işim olur Allah aşkına. Siz ben böyle dediğim için neden bana çıkarcı dersiniz? Ben sadece doğru insanları seçmek istiyorum. Benimle hiçbir ortak düşüncesi veya benzer düşüncesi olmayan biriyle ne konuşayım ne diyeyim ona? Sen böyle iyi değilsin değiş mi diyeyim?
Ben hep çevremde beni mutlu edecek bir şekilde birbirimize karşılıklı çıkar sağlayacağımız insanlar topladım ve onlar sayesinde öylesine mutluyum ki…

1 yorum:

Bunun hakkındaki düşüncenizi paylaşır mısın? :)